Friday, November 14, 2014

tada shihat

Assalamualaikum ya blogku yg ku shayang..
afakavarmu?
Baguslah kau vaik2 saja.. ini tuanmu rasa sakit tekak lagi.. lagi malam lg shakit ku rasa.. telan air liur sungguh pedih shekali.. dah tu ada selsema dan batuk pakej itu mari jugak.. ya Allah.. inilah kifarah dosa aku lah ni.. aku sambil bersiap td ustaz kat tv tu kata anggaplah musibah yg datang sebagai sesuatu yg bagus Allah nak bagi selepas itu.. dengan syarat kita sabar dan tabah menghadapinya.. Allahuakbar.. sabarkanlah aku ya Allah..

Mmg panas badan kanda kata pg tadi.. tapi nak berkepit lama2 lagi tak buleh sbb dia nak keluar cepat takut stuck.. bawak keta sebab dia keje lewat sgt balik smlm.  Aku tak tggu pun kanda balik sbb aku dah padam awai.. masya Allah letihnya semalam.  Ingat lepas isyak nak makan mangga dgn asamboi merah macam malam tadi.. tapi tak menjadi.. sibbaik dah meratah ayam golek yg beli depan kinik ranjit masa balik2 keje tadi.. anak2 pun masing2 macam x kesah aku baring je.. tau aku letih kot.  Amal tanya jugak tak jadi ke umi makan mangga?  Aku kata takpelah.. tak larat.. umi nak titun awai.  Mmg tak lena wehh.. asik terbangun sesak idung x leh napas.. huuu.. takut2 tak leh napas aku terus mati how?  Mati dlm tidoq sbb x leh bernapas hidung sumbat.. huu.. tido2 ayam dgn sejuknyaa.. ntah kol brapa kanda balik tak sedar.. angan2 malam jumaatpun terpaksa aku padamkan saja.. tak larat aihh..

Ok lah.. ni dalam tren ni.. sonok lah update dlm tren tiap2 hari.. macam bz menaip novel katanya..

Bersambung weh.. idung shumbatt!!
Tapi pic ni semalam.. bukan pagi ni..


2 comments:

  1. Semoga cepat sembuh.....bila kita boleh sembang2...huhuhu

    ReplyDelete