Thursday, November 13, 2014

pedih

Woke up late.. 6.35.. adoi shakit tekak tak leh telan ayaq liuq.. badan sengal2 jugak.. raso cam nak domam.. uih jgn buek pasal layan ngado2 badan kau su..  bangun lah.. bangunlah demi keranaNya.. ekeke.. aku mmg manja kann?  Tak aaahh.. org manja kalu diberi manja.. aku tiadalah manja ituu.. aku bangunlahh.. mmg sakit woo.. mau goshok gigi gerahampun shakit.. adakah ini tanda2 kematian hampir tiba?  Allahurobbii.. aku masih terlalu sikit amal dan twrlalu vanyak dosha ya Allahh.. ampuni aku.. berilah rahmatmu.. aku takut ya Allahh.. huuuu
Semalam kanda balik lewat jugak.. aku macam biasa lah.. nunggu nunggu and nunggu.. buatlah apo2 yg patut.. kanda sampai dia kata dah makan.. bagushlahh.. dia bitau anak ceo ofis dia ninggal semalam.. a young boy of 21.. ngadu sesak napas.. tak lama died.. innalillahiwainna ilaihirojiunn.. dah sampai ajalnya.. tu dia 1 lg tanda yg mati takkan tggu tua or tggu sakit..


Lalu aku ini skrg sedang dalam tren ni.. nunggu waktu ia gerak.. macam dah time.. tapi ontahlah.. redho yo lah..  harini apa plan?  Apo lak plan.. betulkan niat pi keje kerana ianya ibadah baru dpt pahala tau su.. if pi kojo sbb nak gaji jer.. nanti sia2.. yg dulu2 jgn lah kau ingat.. bila kita nak berubah.. kita buatlah pelan2 kita buatlah berterusan..
ok yek sayang.. ckup ar dulu.. nak bertegur sapa dgn kawan2 kat laman sosial jap.. ada ke yg sudi.. kikiki.. janji aku senyum dan tebarkan keceriaan.. kan kan?

Ni makan den malam tadi.. buek sendiri pueh ati.. dapp.. masih terasa kecurnya..






No comments:

Post a Comment