Tuesday, November 11, 2014

tiada apa2

Laporan utk hari ini ialah tiada apa2 utk dilaporkan.. aku mmg kuat melapor.. semuapun aku nak lapor.. sampai dah jelak aku sendiri membaca laporan itu

Nak letak cerita menarik banyak.. tapi tulah .. aku malas sgt nak retype.. taulah blog pandai aka smartblog aku ni tak benarkan aku copy paste from other sources.. nak soh aku retype the whole story mmg aku takdo maso.. tiap kali terpikir nak tampal citer best2 yg aku baco.. hmm pikir 116 kali.. muko blog ni jadi putih.. jadi pelik.. biarlah aku simpan dlm ati yo semuo cerito tu.. makan dalam tauu.. ekekek..

So apo dio yg takdo laporan tu?  Ni lah dio.. time kito tunggu orang nak berborak dengan kito sambil lipat kain.. orang tu macam bizi bonar layan game dio.. iyolah.. macam ado takdo yo kito ni.. montang2 lah kito ni sentiaso ado yo bilo2 dio nak.. nantilah den poey bawak diri.. nanti den poey.. jgn lagi cari den bilo2 ekau suko.. tergureh bona hati nih.. jadi ntah nomor beghapo dalam idup dio tu.. hampehhh.. sodehhh..

Tu yo lah..
nak offline jap.. nak bawak diri pi alam mimpi.. hati oh hati.. belajarlah sodar diri.. dilayan bilo diraso mau yo.. gunite all


No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...