Thursday, January 15, 2015

away

Semalam dept aku ada meeting.  Townhall meeting.   Ok jugak dapat kumpul ramai2 discuss keje and aku tak lak rasa ngantuk sgt walaupun makan nasi beriani dgn kari kambing and ayam disediakan utk lunch sblom mtg mula.  Ntah apa sonok buat mtg time lunch akupun tatau nak komen.  Macamnyer kami ni tak bley away from our work place lama2 sbb boss akan bising2.  Hai hai hai.. nmpk beno yg dept kami ni sangatlah penting, kann?  Yeah.. i guess that really is the case.  How important you are will make u work harder and try to be a better staff even more.  Aku kan mmg suka keje aku.. so.. itulah moto sendiri nak naikkan semangat.. so be it.. eheee..

Last2 mtg bincang jugak pasal our away day utk 2015.  Ntah mana pi taun ni.. maybe 1 malam je kot sbb bajet dah guna beli jeket korporat kami.  Jeket sebab nak keseragaman katanya.  Aku suka gak idea tu.  Mula2 geram sbb macam ketat kat butang.. tapi bila dah try2 macam ok lak.  Tak kisahlah pi mana2pun asalkan kami dapat merasa away day tu.. janda baik ke.. ulu yam ke.. genting ke.. port dickson ker.. janji ada kennn?  Baru semangat kann?




No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...