Thursday, January 15, 2015

padam

Selamat pagi dunya.. selamat pagi semua.  Aku dah dlm tren nak pegi keje.  Korang kat mana?  Di mana pun korang berada kalu korang kawan2 ku, ku doakan kalian sihat walàfiat dalam menjalani tugas2 seharian dan semalaman.  Kalu korang bukan kawan.. sama juga.. yg baik2 saja akan ku doakan buat semua.  Rahmat Allah sgt luas utk kita semua.. kan?  Okey?  Enuf?

Rasa lama tak tulis sebab semalam ingat nak tulis tapi padam awal.  Ntahlah badan tua ni.  Tido je lah bila tiada yg mau melayan bermanja2.. ececehh.. hee.    Mulalah ngengada kan.  Tapi itulah yg berlaku smlm.  Letih mencuba.  Aku pi kat dia.. siap kata lagi.. nak dok kat abang lah.. nak manja2.  Dia diam je.. muka cam tu lah.. tiada expressi.. aku usap kepala dia.. rambut dah tumbuh 2 ohn.. usap pulak lengan dia.. bitau dia tak sabar nak pi KK ujung bulan ni.  Kami pegi ramai bang.. 8 orang.  Dia kata.. "kan awak dah bitau haritu?.. "  oops.. cemana aku bley lupa aku dah bitau dia?  Dia mmg annoys kalu bitau dia perkara yg sama.  Aku tau lah aku kan dah dok dgn dia almost 20 years?  So dia macam.. "y are u telling me the things i oredy knew?".. hmm.. potong lah niat nak borak2.. angkat bontot.. amik majalah "ustaz" slow2 gerak masuk bilik.  Sambung baca majalah sambil pujuk ati.. tidolah wahai suriani.  Bawak2 tido.. istighfar banyak2 k?  Zzzz tertidor sudah..



No comments:

Post a Comment