Thursday, January 01, 2015

fb 24jam

Aku nak tulis apa ek?  Harini hari paling hmm.. apa nak kata?  Paling menjengkelkan aku rasa.  Kenapa?  Kerana aku rasa terlalu bengang dgn dia.  Fb 24 jam..  huhuu.. berat tuu.. Aku pujuk hati aku ni banyak2 lah sabar.  Banyak2 lah tahan.  Nak balas memang boleh.. tapi aku dah pujuk hati supaya sabar.. tabah.. layann.. pi dapur masak.

Allahurobbi... bantulah aku melepasi saat ini.  Biarlah dia buat apa saja tapi aku tetap macam ni.. huuuu.. lama2 hati boleh mati.. takkan sama lagi






2 comments:

  1. Time cuti2 ni...mmg best brFB..sbb nothing to do at home..hahahaha

    ReplyDelete

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...