Sunday, September 13, 2015

Kesunyian tahap dewa dewi

Semalam aku byk ngat aktiviti.  Full day smpai tgh mlm.  Arini x menyangka jd hari yg paling bosan dan penuh kesunyian.  Laki?  Mano ado minggu ni laki.  Balik kg perlis lagi.  Ado hal ponting lagi.  Tak  ngajak?  Hmm.. cam biaso lah.. takdo dlm senarai.  Balik ado hal.. bukan balik bercuti.. jadi kojap sangat.. takdo la nak ngajak.  Mimpi yo la nak dapek ikut.  Hmm.. azmeer dio ajak pulak.  Azmeer yg tanak.  Huhuu.. sebenarnya aku mmg takkan nak ikut sbb aku dah plan lama nak gathering kat umah kak norita.  And also.. nazmi tokey daging tu.. kwn skolah aku tupun ngajak tahlil gak kat umah dia hari smlm jugak.  Tp kalu kanda bermanis mulut apalah salah ye tak?  Makin lama makin rasa aku dah tak diperlukan.  Sedih sangat.  Walaupun aku buat2 takde apa2 je and macam lg suka kalu dia takde.. tp sebenarnya aku sunyiiiiiii.. Allah je yg tau rasa ni.  Ntahlah nape cengeng benar harini.  Dr pagi rasa x dipeduli langsung.  Mcm ni lah rupernya bila dah tua dan tak disayangi kan?   Aku ni mmg pathetic (sgt2 menyedihkan... kalu ikut terjemahan ckgu suriani).

Sibbaik aku ada azmeer.  Dia lah kawan borak.  Kawan makan.  Tp dia pun kebosanan jugak ye tak?  Dia pegi jugaklah keluar tadi.  Aku ni je yg kebosanan tahap dewa dah ni.  Nak keluarpun xde mood langsung.  Nak buat apa pun xde perasaan.  Teruk beno rasanyer haa.. nak tido pun x leh lena kauuuu.. payah.

Jap agi nak layan masak lah.  Masak apa ntah.  Tatau aku nak ngerjakan masak kalu berdua dgn ameer.  Baik beli je la kann?  Nnti ajak dia gi kedai lah.  Masak2 pun aku rasa takut x sedaplah.  Lagipun kanda bukan balik petang ni.  Subuh esok baru smpai kot in sya Allah.  Dah jenis x reti bg mesej ke call kat bini.. sementelah seronok ngat kat kg halaman dia kan.. maka tahan je la su.. tabah yerr.. mmg Allah bg kau bahagian macam ni lah ujiannya.  Sabau je yerr.. huhuu..

Huaghh.. airmata ngalir nonstop nii.. bengkak ler mata kang..






No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...