Monday, October 24, 2016

benda kecik je pun

aku selalu rasa dipermainkan dek perasaan sendiri
org nak tegur aku rasa macam org tak suka jer dgn apa2 aku buat
ntahlah, memang dah rasa semacamlah kalu taknak cakap terus terang
semua pun aku buat serba tak kena
mende kecik je pun, if cakap elok2, ini tak sesuai dgn awak or pic tu tak sesuai dgn awak yg brutal tu, in sya Allah aku boleh terima.  mmg ditegor tu tanda org amik berat lagi... konon nak manja la kan su, pegi jalan laaa.. sapa nak layan kau.. huhuu

tapi itulah sifat kita sebagai manusia ni, melenting cepat sgt.. aku la tu.. 
bukannya aku ni tak biasa kena tegor, tapi sesekali dia jadi bengong jugak
sebab tak direct.. suka ke tak suka ke.. aku jadi pening, dah la aku ni lembab.. tunjuk la terang2.. hmmm.. aku lah yg bersalah, aku mmg selalu bersalah.. aku terima je lahh







No comments:

Post a Comment