Wednesday, October 26, 2016

sebab itu la kot?

ada sehari tu.. prof muhaya ada interview satu ppuan ni.. muka dia manis je.. nampak muda.. prof tanya.. dia umur berapa.. dia kabor dia 43.. laa.. mmg taknampak cam 43.  prof muhaya kata nampak cam ujung2 20an.. kauuuu..  nak tau apakah rahsianya?  semua terletak pada suami pempuan itu.

haa.. korang kalu nak muda and nampak manis.. korang pakat lah dengan suami korang pasal perkara ni.  selalunya suami akan doakan baik2 utk isterinya yg disayangi dan dicintai.  so, mintaklah dia ikhlaskan hati mendoakan supaya isterinya menjadi cantik sentiasa.. walau bila2, nampak manis, nampak menarik pd pandangan dia.. dan minta Allah bg dia tak jemu2 melihat isterinya dan sentiasa jatuh cinta setiap kali melihat... amiiiin.

in sya Allahhh

aku nak mintak cik laki botak doa camni.. mahu ke dia?



No comments:

Post a Comment