Friday, December 02, 2016

happy bday abah

Salam semua..
harini 2disember 1940 abah i was born.  kalu abah masih hidup, umur abah dah 76.  tapi abah dah takde, dah 4 taun abah takde.  aku tetap rindu abah.  kdg2 dtg dia dalam mimpi.  aku sgt2 rindu abah.  dialah lelaki yg tak pernah menyakitkan hati aku.  dialah yg paling sporting, walau kdg2 aku rasa jelingannya saja ckup utk mmbuat aku kecut perut masa zaman membesar dulu.  aku mmg kategori anak yg nakai.  lantak pi lah.. aku terjah semua.  aku mmg kategori memberontak saja masa kekecik dulu.  tapi abah selalu panggil aku sayang abah.  buat aku terasa disayangi sangat walaupun abah tak selalu dapat memewahkan kami dengan apa2 sgt.  hari2 kecik kami tunggu abah balik keje tu satu perkara sangat manis.  walau dia beli kendos je tiap2 hari.. ckuplah pada kami.  ada lagi org lain yg abah dorang tak beli apa2 pun utk dorang masa balik kje.  ada jugak org yg abah dia dah takde pun masa dorang kecik2.. so, abah aku tu sesuatu yg sgt berharga, sgt aku sygi.. sgt aku syukuri sehingga sekarang ni.

huhuu.. abah.. ha rindu abahhhhhh







No comments:

Post a Comment