Thursday, January 26, 2017

down

nak tido malam tadi dah down
membawak ke pagi dan ketengahari ni
mungkin ntah sampai mana
kenapa down?
selalu kecewa dgn laki
kenapa selalu kecewa?
sebab dia lupa janji nak buat aku syg dia balik
sebab aku mmg dah tak berapa syg kan dia dulu kan..
so, macamnya tak menjadi
ntah.. makin lama makin teruk perasaan
kdg aku layankan saja buat2 tak tahu
tapi tetap hati jadi sakit
rasa kenapa aku jadi begitu begini dgn dia
senang benau terasa
maybe sbb aku masih dengan dia
dan aku harus terus bersabar
aku sendiri pun kadang2 taktau nak buat apa dah
buat2 happy, ajak borak nak bergurau, konon2 la kan
tapi bila dia buat macam hampeh tu
then aku teringat la balik
apalah yg aku buat ni?
oh ye.. aku kena buat2 macam takde apa2
tahan.. tahannnn.. tahan lagiiii
buat semua dgn sabar
buat semua kerana Allah saja
semoga semakin baik
walau semakin sakit







No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...