Tuesday, January 24, 2017

hanya ingin kau


dalam hati ini aku menangis
seiring satu luka yg telah kau beri
kau tinggalkan ku
sakitiku
sungguh ku tak percaya
semua yg terjadi
tinggalkan diriku dalam airmata
tanpa kau merasa sakit yg ku rasa
sungguh terlalu dirimu kekasih
biar aku pergi tanpa sisa cinta

aku hanyalah 
wanita yg ingin engkau cinta
bukan utk disakiti hatinya
perih menahan lelah yg tak terkira
ohh
aku hanyalah
setetes embun dalam perihnya cinta
tenggelam dalam kejam luka yg ada
selalu kala dalam bercinta 
ohh
di dalam hati ini aku menangis


menjiwang dengar lagu hafiz di kala sudah makan dan sudah mengantuk, ditambah keinginan nak tulis blog.  maka inilah hasilnya.  ntah betui tah tidak liriknya tu.. aku sedap telinga je tulis.  hehee.
nak tulis apa kali ni?  cer bagi tips sket.  nak tulis pasal my next trip bercuti.  wohoho.. kau mmg suko berjalan kan su.  ye,  itulah hakikatnya.  we work hard, we play harder.  adoi.. dasyat bunyiknya play tu.. kan.  maksudnya.  mmg aku suka berjalan2 melihat keindahan alam maya ciptaan Allah yg Maha Agung.  maybe kalu ada rezeki apa salahnya.  aku ngumpul.  yeah.. mmg aku pernah kecewa dipermainkan tempohari tak dapat pi london.  cewah london konon.  dari awalnya kan nak pi US jer, visit isham hamin, kawan sekolah kat chicago.. last2 US donald trump amik alih, terus beralih arah dari US kami terus tukar nak pi London jer la kan.. paris bagai2.  last2 hampa.  3kali pospon dgn berbagai2 alasan yg aku rasa mmg takdelah rezeki nampaknya.  well, semua ada hikmah belaka.   yg kita berangan2 dari awal taun  tup tup.akhir taun nak poey.. tiket takdo.. buleh buek golak cito kek org.. tapi itulah hakikatnya.. ckuplah takmo citer lagi.. den sakit ati and sodih.

so, kita buat plan lain.  aku nak pi bandung bulan mac ni.. in sya Allah.  pastu bulan 5 ada office trip dalam mesia je, in sya Allah juga, pehtu September, in sya Allah, family trip ke pulau perhentian and so on and so forth.  ya Allah, semoga perancangan ini menjadi kenyataan.  tadi ado gak bincang2 pasal nak simpan duit utk end of the year trip to negeri nippon go.  in sya Allah kann.. ngapa tak pi umrah?  bukan taknak, nak sgt.. tapi tak cukup umur.. ekekeke.. gilo kontang kau su.. in sya Allahhh.. kita mintak duit dari laki kita kalu nak pi umrah.. lagi baik poey dengan laki kannn? huha huha punyo trip dio dah taknak poey dongan kito laey, so ajak poey buek ibadah la kot.. yek?  eh, dia ada ajak pi bali laa.. hmmm.. hehee.  in sya Allahhh.. honeymoon den suko yo.. aummmm.




kenangan ngan kak ita norita kek atas gunung kek korea.. gunung apo dah lupo la.. 












No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...