Monday, February 06, 2017

pelangi


kuterjaga dari mimpi lena
sedang pipi dibasahi tangis ku sendiri
merintih perasaan ini
tiada kata mampu diungkap
tiada yg mengerti
wahai sang pelangi indah
muncul seketika
sayang takku lihat
kini tiada ohhh

lagu feveret akak nih.  korang suka tak... tak suka takper, tak semestinya kita suka orgpun sama suka.. yek?  bila dihayati liriknya mmg kono dengan akak .. perasan jap!
bila kita betui2 cintakan seseorang tu, kita anggap dia pelangi kita.  cantik je.  tak cantikpun kita sabar dan kita bersedia je terima hujan atau panas sbb pelangi kita ada sekejap2  je.  yg si pelangi ni pulak, selalu tak sedar yg kita ni sentiasa sukakan dia, selalu puja dia.. usaha nak buat dia hepi, walau selalu tak menjadik..  dia tak kisah la gamaknya.  asik kisahkan hidup dia je.  buatlah apa saja pada kita ni, katalah apa saja. kata nak pegi jauhlah..  tak rasa bahagialah. katalah apa saja.  tak dulik kita sebagai penunggu ni ada hati dan perasaan.  kata apa sajalah, lantakkan, hati kita pelangi pedulik apa.  bukan sekali, malah byk kali dah.. ayat yg sama jugak disuarakan..  asalkan puas dapat meluahkan rasa dia.  sedih benau bila dibuat seperti lebih tidak berguna dari yg rasa tak berguna.  sedih tau, sedih sangat.







No comments:

Post a Comment