Wednesday, February 08, 2017

sudikah kau menjejakku?

it has been three days
3 hari sejak senin aku tak bukak data.
ini namanya aku nak buat test, yeah testing testing one two three four
testing mende kau su?
saja jer, aku kan suka test org2 keliling2 aku
if aku takde data, takde wassup and takde fb dalam fon la maknanya tu kan.  tapi kalu fb i can still see, i can surf tru my pc at opis, and i can oso tengok insta from my pc too.
so, i will still be contacted, aku masih boleh dihubungi.  cemanapun, if you really need me, setelah semua failed, masih boleh email kepadaku, kan?  heheh.. takde la pulak.
kot2 la ada urgent, if tak buleh wassup, and korang tak dapat hubungi aku, kira too bad lah.  sebab aku menunggu2 if korang betui2 mencari aku kerana kdg2 kita merasa sgt2 perlukan kawan2 or teman2 utk bercerita.  bila aku tak on wassup, nampaknya takde sapa yg mencari.  yg berjaya dalam test ni adalah ety, anak buah aku, yg call aku 2 kali dah sejak 2 hari.  bertanya what happened to me.
laki den mmg la dia kalu tak dapt wassup, dia tak kisah ngat, dia mmg jenis tipon je.  tapi takde la dia nak bertanya harini sapan apa, just nak bitau yg penting2 je.. cam semalam, aku dah naik tren, baru dia call kata dia dah abis keje, kot2 aku nak tumpang dia balik rempit sesama ke batu keb kan.  hehe.. too bad, aku dah dalam tren kat KL station.  jumpa kat umah je la.  pastu malam tadi aziz my school mate aka my london mate pun ada called, cuma akak tak larat nak angkat.. mato dah terlalu ngantuk sbb sakit perut and pinggang.  heheh.. anak2 takde jugak call or sms.  akmal la, i supposed mmg dia wassup, but i didnt see yet.  pobly petang ni aku bukak balik wassup.  kawan2 rapat yg kat opis ni buleh chat kat opis punya chatting line so, diorang buleh tanya why, cam ira and zai.  zai lak kemarin ada wassup aku kata dia lambat masuk.  and aku lak tak on wassup.. heheee.  itulah antara kelebihan menggunakan wassup.  we get to be in touch with people for free katanya.  if data takde, takyahlah ber"keep in touch" kannnn?

kalau aku betul2 sakit ke or fon aku kena rompak ke, or kena samun ke, cemana yek.  berserah ajerlah pada Allah SWT nampaknya. begitulah betapa kita ini berharga or not di mata org sekeliling kita.










No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...