Thursday, March 02, 2017

aku benci pemandu2 teksi

semalam aku dapat parking kat tepi tangga komuter bc tu.  merasalah 2 hari parked situ.  harini tadi, udah tak buleh.  nampak mmg ada sebijik je keta sesat parked situ.  apalah kan.  teksi drivers pakat tak bagi keta sapa2 masuk, siap tutup dgn menatang kon tu.  ntah apa lah.  laki aku pi tanya kenapa tak bagi park situ, deme kabo menyusahkan, jam.. ek elehhh.. blah mana dalam mesia ni tak jam?  bengang betui.  aku suka kat situ dari dulu sbb dekat.  dulu situ bayar pun kita boleh je bayar.  tapi tulah.. ditutup pulak sbb teksi cilaka la punya pasal.  tu psal lah org bengang dgn teksi sekarang ni.  aku mmg bengang lama dgn teksi.. macam haghammmm..  dia buleh kata, nak dekat park la dekat dalam tu, bayar 30hengget.  ehhh.. kalu ada yg free, apa ke jadah nak pi bayar.  zaman2 ekonomi teruk ni bodohlah nak bayar2 kalu buleh dapat free, kan?  gerammmmmm

tu je lah aduan pagi ni. malam ni bawak lori, pi angkut kon2 tu, buang lombong, tentu takde lagi utk halang keta masuk parking dek driver2 teksi bangang tuuuhh!!





No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...