Thursday, March 02, 2017

sayu sedih

tatau kenapa
tapi mcam tu la aku rasa pagi ni
dah tua2 ni cepat benau terasa hati
mmg dekat dah nak mati gamaknya ni
terasa hati sapa pedulik
ontah
konon2 nak mengadu nak bercerita
tapi dia buat donno je
silap daaa.. simpan sendiri sudah
org pun dah byk hal nak pikir
org pun dah byk keje nak buat dari melayan kau
itulah
dah tua2 ni kita bukannya nak cinta2 sgt, sapa ntah aku tak ingat yg sebut mende ni
ntah puspa ke niza ke
takpelah sapa pun yg cakap, tapi betullah tu
kita cuma nakkan perhatian saja
carilah tempat di mana kita dilayan
seperti menulislah di blog haaa









No comments:

Post a Comment