Wednesday, March 01, 2017

best fren shd also be your best love..

lucky i m in love with my best fren
lucky to  have been where i ve been
lucky to be coming home again
lucky to be comin home some day

lucky we are in love in every where
lucky to have stayed where we have stayed
and so i m sailin to the sea
to an island where we meet
u hear the music feel the air



















are we that lucky?  are u? am i?
meh la kita layan i berangan jap
i nak pi tepi laut yg ada resort tepi laut tu kan
bila dok kat tepi berandahnya pun dah nampak laut dan ombaknya
kita pun turun pakai selipar, or takyah.. kita lari2 je ke pantai yg sgt dekat dengan tangga resort
kita jalan2 kat pantai sambil berpegangan tangan dan u merangkul pinggang i
bergurau senda sambil melihat ombak2 pegi dan balik di kaki2 kita
berjalan sampai ke ujung sana dan menyedari kita dah jalan terlalu jauh
walau jauh tak terasa letih kerana bersama dengan you
walaupun begitu, kita pusing balik menempuh jalan sama balik ke tempat kita mula tadi
kali ni kita duduk pulak di pantai, ombak dah semakin jauh tak dapat mengejar kita lagi
sambil bercerita, kita bergelak ketawa mengingat kenangan semasa baru berkenalan dulu




di manakah you sekarang, napa tanak ikut i pi pantai sekarang?




No comments:

Post a Comment