Tuesday, February 28, 2017

pecah kepala

sejak dua menjak ni rajin benau akak sakit kepale you.  sakit yg macam nyucuk2 kat atas kepala, tengah2 tu.  atas kepala yg perlu akak tarik2 rambut tu utk kurangkannya.  akak kurang suka makan ubat kalu sakit kepala.  sebab akakpun jarang benau sakit paler weh.  tpi bila mcm takleh tahan, akak rasa sebab sejuk la kot.  selalu akak rasa if ekon opis superb sejuk, akak mmg sakit paler, peh tu selalu kat umah pun akak kalu tido kena ekon mmg kalu tak selubung, mmg shakitttt.. aduiii..

semalam rasa the whole day shakit paler.  lepas maghrib, dodok2 je, tunggu isyak tak larat rasanya nak ngaji byk2, mmg berat sgt.  lepas akak buat isyak, doa pendek je.. akak dah menggelupor gantung telekong, tutup lampu, tarik simut, totop data tenet, tido.  berapa punya padam semalam.  sibbaik bila tido tak rasa.  mmg perlu tido la gamaknnya tu ye.  sedar2 dah 5.30kau.

terlebih kopi?  tak ckup air?  tak cukup tido?  semua ni pun trigger pening nih.  harini sibbaik tak mari itu sakit kepala.  semoga Allah pelihara akak.. dan org2 yg akak sayang semua ye.. akak sayang korang yg betui2 sayang akakkkk.. akak tak tipu..

eh lupa.. akmal baru balik pagi tadi.  he wassapped me saying he's on his way back to BP dah.  akak pesan jgn lupa pesan2 akak yg selalu tu.  and pray that he will get the mara offer tu.. shian dia.. henfon rosak, but he will still use it and said he will survive sampai loan dapat katanya.. hmmm.. semoga Allah pelihara kau nakkkk... umi redha!




 


No comments:

Post a Comment