Monday, March 13, 2017

Hidungku tak mancung..

Aku sedang sakit.  Nak ngadu kat u je tau.. ngadu secara detail.  Terimalah ye blog.. huhuu.. dr siang.. in fact dr bangun pg td aku dah rasa x sedap.  Hidung ni sakit.  Ada jerawat tumbuh kat dlm idung aku.  Dekat tulang dlm idung ni.. kat situlah Allah arahkan jerawat ni menguji aku.. huhuu.. pedih.. denyut.  rasa macam bonggol dah takde.. tp nyut2nya tetap ku rasa.  Semua idung jd sakit.  Urat idung bersambung gamaknya.  Atas idung kat pangkal batang idung aku ni pegang or tersentuhpun sakit ya amatttt...
Sabarlah ye su.. maybe esok lusa legalah kot jerawat ke apa ke yg tumbuh dlm idung aku ni.  Semoga aku tabah menghadapinya.. huhuuu.




No comments:

Post a Comment