Thursday, March 30, 2017

izinkan aku utk tidak menyintaimu lagi

lagu ni suatu ketika sgt menusuk di hatiku, in fact smpai sekarang pun laaarrr..

izinkan aku sayang
menyentuh perasaanmu
biar gelora cinta semalam

izinkan aku sayang
merinduimu selalu
biar bergetar nalurimu

walau berkali kau membenci
cintaku takkan hilang
himpunkan semua kemaafan
dengarkan oh rintihan

andainya kau pergi
gugurlah bunga cinta
terpadam mentari yg menyinar ohh

pulanglah oh sayang
kau ku nanti penuh pasti
rintihan kecundang utkmu oh sayang

aku tak jadi pi hanimun.  takde jodoh la nak berjalan berdua2an dgn laki.  dia tak respon seperti yg aku harapkan.  dia sekadar mengikut aku katanya.  "abang ikut awak je.."  aduhai lakiiiii, at least tunjukkanlah yg awakpun sama teruja nak pi berseronok2 dgn saya.. ini tak.. macam nak taknak.. "saya ikut je"  ..."pegilah sebab awak nak sangat pegi".. aku yg brutal ni pun akan rasa.  oh so tak bestnya cara awak melayan saya yg beria2 nak mengajak awak ni kan.

so dengan itu.. maka takdelah lagi ajakan utk jalan2 makan angin dgn mu wahai suami..  saya je yg berusaha nak menyemarakkan rasa kasih syg.. awak tidaklah beria.  sodaqollahul adzim.  redha je lah.. rumahtangga dah lama, dah basi.  buat je yg sepatutnya.. yg biasa..yg takde menyusahkan pasangan, ok?







No comments:

Post a Comment