Sunday, April 02, 2017

Ahad yg suram

Akmal balik pagi2 ni. Balik ke batu pahat.. ptg ada kelas katanya.  Laki dimintak anto ke tbs tp dia kata batu caves sudahlah.  Ujan turun.. tiba2 laki nak pakai keta lak.  Dah kalu bawak keto apo salah ey anta amal sekali ke tbs kan?  Idakk.. bertuah laa.   Dia kuar sbb nak anto kunci kereta sbb esok tak keje n kawan opis buleh pakai keta.  Sbb itulah.  Malas gak nak tanya.  Tp dia yg explain sbb dia nak pakai keto.. tunggulah dia balik utk pi pasar sapan.  Kenalah ajak dia jugak konon2 macam excited nak sapan sesama.  Pd hal dia pun tau dah sekadarnya ajer.  Aku pun layankan ajer.  Lakikann?

Beli apa td kat pasar ye.  Ohh.. beli sikat.  Rambut dah semakin panjang tapi dah semakin sikit.. makin susut.. boleh kata beribu2 helai rambut aku gugur sehari ngko.  Mengutip rambut seminggu gamaknya boleh buat rambut sampel (pelesu) utk rosmah kau.  Ekekekke.. dasat kan?  Tp tulah.. rambut org sekarang biar pendek2 ajer.. macam rambut kak ita norita.. rambut bisma.. semua pendek2 je.. bergaya sgt.  Ehh.. blom ingatkan rambut si shira lagi.. tp rambut ira shahira tu pendek bergaya.. sbb rambut dia natural blond youuu.. hehee.. den plak.. mmg teringin nak simpan rambut panjang sampai muntot.. mmg lama nak rambut panjang.. ala2 ppuan melayu terakhir.  Ntah2 dgn aku2 skali terakhir berambut panjang bawak ke kubur.. hehee.. tulah kisah dgn membeli sikat tadi kat pasau.  Den boli gotah rambut gak.. 3 sekali den boli.  Jgn la hilang lagi.  Hahaa.. nak buek cemano.. yg kito syg and jago tu la kdg2 dicurik org.. di amik org dan disorok antu jugak kengkadang.. kih3.. ado lakkk antu nyorokkan gotah rambut kau su oiii.. hahaa.. dah lotak merato la tu. Hmmmmm...





No comments:

Post a Comment