Friday, March 24, 2017

tercari2 di manakah dikau yg sedap mengurut ituuu...

haritu kaki rasa sgt sengal.  letih ke atau terlalu byak rehat tataulah.  duduk je kat opis buat keje, kecuali pi toilet, and pi amik kopi.  selain itu dodok ajer lah keje aku kan.  so, 8jam keje mostly dodok pun takbagus.  tak bagus sgt utk kesihatan.  satu malam tu kaki kejang masa tengah tido.  dia punya sakit.. sooop ke atas.. eh, tu iklan gigi .. salah2.. kaki tu bila datang krem, mmg takbuleh tahan, maka akan terjaga nak melayan kekejangan urat.  lama jugaklah menahan sakit smpai menangis aku kau.  ntah kenapa tak kejutkan laki pun.  aku ingat bila nangis menahan sakit dia akan terjaga.. lama jugak lah nangis smbil micit2 urat kaki dah rasa nak pegi dah malam tu.. tetiba laki bangun and terus gosok2 kaki aku.  ibu jari aku kabor ke dia.. tarik ibu jari tuu.. mmg kalut dah.. huhuuu..

siangnya aku pikir, elok lah pi cari tempat urut kaki and bagi kurangkan ketegangan urat itu.  ajak siti pegi lepas amik dia balik keje kat warta.dia keje smpai kol 8, so aku and along tunggu dia naik bas sampai je terus angkut gi sri gombak.  siti penah pi dgn mama dia and bofren dia nazli ngurut kat uptown srigombak tu.  so, dia ada pengalaman la.  tempat tu jugaklah dia pegi.  kedai tu tak siap lagi, so, kami pi makan2 la dulu.  makan satey ikan and fishball bakar or lokching.  kat perlis dulu penah gak dua kali kot pi makan lokching kat tepi laut dgn kak lina and anak2.  macam2 makan tepi laut.. sedap je kena angin laut.  ehh.. cerita lokcing lakkk.  nak citer pasal urut kaki tu.  so, lepas dah makan2 baru lah kedai or gerai mengurut kaki.  kami tiga org urut kaki sejam.  along kata nak stengah jam je.. eh, mana buleh, siti kata alahai mama.. urut je lah sejam bagi sama semua.  lagipun bukannya mama bayar, siti yg bayar, eh seronoklah ada anak belanja, kannn?  den lepas urut kaki yg sgt tak tahan merekot2 aku menahan sakitnya.  aku soh budak tu urut kat bahagian yg menyentak2 urat tegang malam masa krem tu.  mmg sakit giler bila di urut, rasa macam ditoreh2 dgn pisau je part tu.  huuu.. shakit banggggg.. eh, bang lakk.. abang tak ikut maso tu, panggillah yg lain ok?  siap urut kaki deme tanak urut lagi, aku teruskan urut belakang lak.  takpelah tambah, 15 minit, 10hengget, urut best giler kat bahu, tengkuk and kepala and oso atas dada diurutnya.  sedap gilerrr.  mmg tak pernah best sebelom ini.  lenkali kata ngan siti nak urut seluruh badan lah kat situ.  tapi cam segan sebab tepi jalan, buatnya ada org giler gi selak dalam k3mah tu aku tengah berkemban mengurut bukankah bahaya.  udahlah body solid molid aku ni sexy giler menjadi kegilaan laki2 semua.. ekekekekek.. berapa punya kau berangan daaa. heheh.. sesekali berangan body sexy apa salahnya.




kesimpulannya.. mmg best urut kat situ.  walaupn aku terjerit2 manja tegeliat menahan sakit.. aku in sya allah akan datang lagi dan memberi sepenuh body ku utk diurut lagii.. eheeee..




No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...