Monday, March 20, 2017

telinga mendengar dan patuhlah, idung cemana?

hallooo everybody...

i nak hapdet uols pasal idung i yg tak mancung ni.  haritu sakit giler kan.  pi cek doktor, rupa2nya ada infections kauuu.. tu pasal la dua minggupun tak lega2.  ingatkan jerawat, tapi lama sgt tu lah kena pi kinik cek, kan?  sementelah akak kan ada kinik panel ye tak?  doctor suluh kat dalam lubang idung tu, dia kabo, udah teruk, udah bengkak dan bernanahhh.. oh my God.. ya Allahhhh, dasat la rasanya sakit tu.. siap aku kata sakit doctor.. nyut2.. doctor lak bagi mc kekdahnya.. soh aku balik.. ekekeke.. doc ni doc india pempuan.. baik beno.. suka je dgn sikap ceria aku tiap kali pi kinik, walaupun darah tinggi and kencin manih.. aku ceria sokmo katanya.. ekekeek.. coverina mmg baik katanya.  ekekekek.. Allah je yg tau bab sakit2 ni, kita berserah pd Allah lepas cek doktor ok?

so, doc bagi mc, aku takmo la kan.. kojo banyak last week.  dept aku ramai takde, so tak cukp kakitangan kepala otak bagai.  so, amik ubat je la, continue keje.  doc bg antibiotics and ubat tahan swelling, i mean tahan bengkak.  mmg bengkak idung is so seksa okehhh?  just to share the feeling je kannn.   nak share sakit mana nak buleh.  if u sayang i giler2 pun u cannot rasa sakit yg i rasa... share feeling ckuplah yek.  so, now dah baik la idung i ni.. alhamdulillahh.. walau ia still kemek tak mancung, and i am so thankful it is still functioning well.  jgn korek beria2 kata doc itu hari.  ek elehhhh.. ingat akak nak folo?




No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...