Friday, July 14, 2006

Jumaat datang lagi...



14 July 2006
Hi again. Selamat pagi Malaysia. Anda kenal makanan di atas? Kalau tak kenal, maknanya, anda bukanlah seorang pencinta pasta. Mmmm, aku suka benar pasta. Kengkadang tu tataupun nak sebut namanya, but kalau dapat makannya, tentu hati akan berbunga gumbira.
Itulah dia, salah satu hobiku. Siapa kenal aku, tentu tau aku suka makan dan paling suka makan pasta, pizza dan yang sewaktu dengannya. Even kanda dulupun tak kenal apa itu spagetti, tapi sekarang, kalau aku masak, harus katanya makan 2 pinggan sekali hadap. Selera, kan?
Buat haper wat entry pasal makanan ajork? Bukan dapat rasa yek? Hiii, buat telan ayaq lioq saja. Hai, inilah dia, tak dapat rasa... tengok jer pun jadilah.
Semalam gi jogging kat Taman Sri Gombak. First time ngan Z and Z2. Aku tak dapatlah buat banyak ngat pusingan, jadilah dapat 2 kali round. Kira okaylah kan, bagi orang berat cam aku ni. Tempat tu memang santekkk, cuma tak ada angin jer. Z2 kata selalu banyak angin, tatau kenapa semalam takde pulak. Anyway, i enjoyed the jog yesterday. Harap-harap taman itu akan menyaksikan aku menjadi kurus semula. Kengkawan, doakanlah semoga cita-citaku ini akan tercapai yer?
Adios.

1 comment:

  1. Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
    »

    ReplyDelete

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...