Friday, July 14, 2006

Mari nyanyi bersamaku



First time acik tengok gambo ni, acik gelak bagai nak rak, but bila pikir-pikir, bukannya dia sedar, i mean dia bukannya celik cam kita yang sedang membaca ni. Tapi, tentu suara dia syahdu sangat bila nyanyi tuh...

Tah entry ke berapa pulak dah ni. Semakin rancak aku menaip.

Hari ni si garf takde lagi. MC katanya. Layann ajork la kak non oiii. Aiman tak kisahhhhh. Hari ni acik suka, sunyi dari kerincing lembu iturk... hanjeng sangat perasaannya kalo garf ada. Tapi memang sini agak tenang, ramai staff takde, pegi dengar ceramah tax. Oh ya, sebab itulah karipap free every friday itu ada banyak lagi masa aku mengambilnya pagi tadi. Buah epal merah juga masih berbaki. Itu sesuatu yang agak pelik di tempat ini. Wahahahahhhh.....

Kenapalaa aku tulis dalam kadar formal? Tak syok la beb... Aku tulis ni sebab nak release tensen. Janganlah rasmi benor, nak baca balikpun tak best, katanya.

Hari ni aku nak buat kejutan, i mean buat record sendirik, world of my own record (ader ker?!) for the most entry of one day. Kita tunggu dan lihat yek..

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...