Thursday, January 25, 2007

Geram lagi.. grrrrr

Betul-betul la dia buat aku marah!!

Tulah sebabnya orang tak berhibur bila tak berduit. Berhibur bukan macam pergi berjalan tengok wayang atau gi disko jer! Membeli sesuatu tanpa mengira masa dan adakah ianya perlu dan atas sebab nak puaskan hati, atau nak habiskan masa, tentunya akan ada akibat tak baiknyer. Kita ni dah memang jenis orang susah, aka gaji ciput. Sedarlah diri sikit. Dah tentu-tentu bukan dia sorang jer yang susah akibat berbelanja tak tentu hala ni, orang lain, especially aku, pastinyer akan jadi mangsa sifat boros dia tu!

Berubahlah!! Cubalah belajar berbelanja ikut kemampuan sendiri!!!!

No comments:

Post a Comment