Wednesday, January 24, 2007

Selamat hari Rabu

This morning kanda asked if i wanted to be sent to work. Of course i love to. Nak bermanja-manja la konon. Since kanda still MC, which i think he recovered dahpun from the demam, and he said to have breakfast together before i started work, i pun amiklah kesempatan ini. Ameer pun suka beno la dia, dapat berjalan di pagi hari!

Memula antar Amal ke sekolah, lepas tu antar Aliaa pulak (anak Makyang), lepas tu baru antar aku pulak. Sekarang aku dah dapat kerja sambilan baru, mengantar Aliaa every morning, which i tot, at first was only a one day task. Aku sebenarnya tak amik route sekolah tu, sebab jam giler, memang out of the question, but, now kena tempuhla jugak. Cemana nak buat? Aku redhakan hati jer la.

"Anak kitapun awak tak hantar" .. kata kanda!

Ye la, sebab kanda dah buat penghantaran tu! Kanda kata makyang kata apa saja, awak ikut je, macam tak boleh nak tolak gitu. Aku sebenarnya pikirkan kakak aku, tak terlintaspun masa terima tugas tu, yang makyang tu masih ada laki! Cemana aku boleh lupa kewujudan lelaki itu? Takpe lah, buat jer la. Tengok cemana akhirnya nanti.

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...