Friday, February 23, 2007

Pinggang

Aku mengalami sakit pinggang sejak kol 9 pagi tadik. Sebelum tu takde plak rasa apa-apa, tetiba bila pusing sebelah kanan, mak oi, sakit giler. Tersalah tido la ni. Rasapun, macam tak berapa nak lena tadi malam. Pusing-pusing jer macam gasing. Tu lah rasa sakit ni. Matapun merah semacam jer masa bangun pagi takdi.
Aku dah makan ubat sakit urat yang doktor bagi masa sakit tumit hari tu, tapi belum nampak redapun pinggang den nih.

Mak, nak balik... pegi urut dekat kak Leha tuh...

1 comment:

  1. kalu mu gi..teman nak ikut skali la ke rumah kat leha tu...ada masalah urat la..u know who (sorry dear...baru berkesempatan baca)

    ReplyDelete