Thursday, April 05, 2007

Lapau @ lapar

Korang tau tak? Hari ni sebab apa aku lapau sesangat, walaupun belum kol 12?
Huiyo.. lapau betul.. Kalau aku, kira tahap cipan la ni. Dah extreme tau.

Let see, oh yes, last nite, i didnt take rice. Just vege soup... Pastu this morning, i took 2 pieces of kuihs jer. Mana nak cukup tangki den besau.. ahaks. Takpe. Aku ada bawak quaker ot, in case aku lapau. Eh.. sekarang dah kenyang. Tapi tadi, rasa cam nak terpengsan.

Kalo gini, aku rasa, susahlah nak makan quaker ot jer for lunch. Tak boleh laa. Mesti ada benda berat jugak, baru puas hati. Mmmm... kena puasa la nampaknya.




kuih apam pisang - sekadar hiasan

apam layered - juga sekadar hiasan




No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...