Monday, January 21, 2008

Ada ka?

Teringat perbualan sambil makan lunch ngan my ofis mate nih..

Ada seseorang tanya kat dia dan sedikit menyentuh emosi dia...

Kat tempat keje ko tu ada komputer ke?
Pandai ke ko guna komputer?


Zaman apa ke sekarang ni, bukan zaman cyber ke?


Sesuai ke soalan begitu? Tidak ke soklan itu merendah-rendahkan diri kita sendiri?


Mana pegi tata susila kamu sebagai seorang yang kononnya berpendidikan tinggi?


Walau bagaimana baguspun kamu, janganlah sampai memandang rendah pada orang lain!

7 comments:

  1. apo nak buat...kalau dah dipandang rendah dari dulu.. susah bagi orang lain nak tukar persepsi tu. tambahan lagi jelik pulak tu.

    tambahan lagi bila orang tu memang ler rendah, tak sampai 6' tinggi.

    (banyak plaks tambahan)

    ReplyDelete
  2. ....

    "Bagus sangat ke kita untuk melihat ke'bagus'an orang lain?"

    ReplyDelete
  3. oh! kat company aku..masih ada lagi PC yg guna Window 3.11
    window zaman perang dulu....

    sikit punya bangga hapa...hahha :D

    ReplyDelete
  4. Isy soalan, apa punya soalan daa..

    ReplyDelete
  5. heee..kalu kawan2 sy..tu benda biasa kutuk2 menyakat.

    tp kan..sy penah jawab call sorg minah admin, keyboard pn tak tau yg mana..hahaa..maknanya still relevan gak la in some point soalan tu

    ReplyDelete
  6. cuba umi plaks soal die...

    kamu tahu ke pakai laptop?

    hehehe...

    ReplyDelete
  7. Itu nama nyer gurauuuu....lain kali halauuuu jer suruhhhh kawan dia tu gi surauuuuu....tasbih lebih sket untuk cuci hati....

    ReplyDelete