Thursday, January 17, 2008

Seribu tahun

relaku menunggumu
seribu tahun lama lagi
tapi benarkah itu
akukan selama ini...

biar berputar utara selatan
kutak putus harapan
sedia setia.......

relaku mengejarmu
seribu batu jauh lagi
tapi benarkah kakiku
tahan sepanjang jalan ini

biar membisu burung bersiulan
dengarlah gelombang lautan
ku masih setia

adakah engkau tahu ini cinta
adalah engkau pasti
ini untuk selama-samanya

relaku menunggumu
seribu tahun lama lagi
tapi benarkah itu
akukan selama ini....

biar berputar utara selatan
jangan putus harapan
sedia setia....
jangan putus harapan
sedia setia.....

11 comments:

  1. salam kunjungan balas...

    ermm...lgu ni mama dah pernah letak dlm n3 mama...

    memang syahdu dan menusuk kalbu...

    selalulah dth umah mama k!

    mama add ye link ummi ni...

    ReplyDelete
  2. mama ranggie..
    tengkiu for kunjungan ini, i really appreciate it..
    i like your blog also..

    will keep coming to yours.. he heh

    ReplyDelete
  3. aku teringat kawad ler... barisss!!! barisss!!!! sediap!! kirip kanan kirip kanan kirip kanan... barisss!! baris sediap! kuarrrrr barissss! kuar!!! ciao

    ReplyDelete
  4. oh! lagu ker nih???

    sapa nyanyi???

    ReplyDelete
  5. hi salam perkenalan.. kiter pun suker dgr lagu tuh, rasa kalau ader problem, bleh redakan kepala n renung jauh gitu...syok kan..

    ReplyDelete
  6. seribu tahun lama nya.. hehe

    ReplyDelete
  7. Bila dengar lagu ni teringat citer kerana cintaku saerah..

    ReplyDelete
  8. mak su..
    awat hang nak kawat lak.. sebab hang nampak lirik lagu tu tersusun ke? pelik hang ni..

    13may...
    ini memang lagu, tak pernah dengar? penyanyinyer imran ajmain, tah mamat mana tah.. mula fofler sejak jadi lagu cover citer cintaku saerah la gitu..

    nazasfrog..
    tima kasih kunjung rumah saya.. kunjunglah lagi.. sayapun dah pegi rumah u..

    arsaili..
    sayapun suka jugak.. tu yang berkobar tulis lirik sambil dengar lagu ni..

    zino..
    seribu taun lama ker? takdelah..

    eida..
    lagu ni mmg sedey.. seswai didengar bila kita sedey dan jugak bila tak sedey, lelama jadi syahdu..

    purpleheart..
    watak feveret saya adalah si nurkhiriah terencat... menjadik sangatkan?

    ReplyDelete