Thursday, January 17, 2008

Playback

Aku... this morning i did someting nassssty
Jamilah... apo?
Aku... masa ko baru dtg, akutengah order papers from si mus
Aku... tetiba si kelly order by mouth to mus
Aku... aku taktulis pun
Aku... aku tulis mende aku je
Jamilah... dia numpang ko nyer order ker?
Aku... so aku kata kat mus, aku tak tau pebende dia nak
Aku... soh dia order sindri
Aku... sengaja ko
Jamilah... oh... like that.
Aku... purposely omputih kata
Aku... u like?
Aku... feel very nasty
Jamilah... ai laik... ai laik
Jamilah... tepuk tepuk
Aku... i now can teleport u to the other world
Aku... u can go as picture into my pc
Aku... wahaaaa
Aku... later i show u
Jamilah... eh... nak nak
Aku... orait sajork, as long as kita bahagia, aku akan membahagiakan mu
Aku... wkakakaka
Aku... macam pussy jer
Jamilah... eeiiii. geli baca pussy
Aku... ko nyumpah sapo?
Jamilah... nyumpah talipon
Jamilah... kono cakap jerit2 plaks
Aku... jomlah kita naik shuttle
Aku... kita gi mc d
Aku... atau fudcort
Aku... aku lapau ni
Aku... erious
Jamilah... mc d
Aku... moh la, aku nak topup prepaid nih
Aku... nanti tinggal shuttle
Aku... aku dah buat entry
Aku... sila-silakan komen jugak
Jamilah... baeekkk
Jamilah... aku dah taruh kat dua2 tau....
Jamilah... sila tinggalkan jejak
Aku... sakan la ko hentam kelly
Aku... tak sangka u ganazzzz
Jamilah... dia tak read blog
Aku... fedulik haper, janji kita puas
Aku... shd pass the link to her
Aku... haaaa
Jamilah... eh.. .jangannnn
Aku... dey, password ko apa he?
Aku... tutttt you kelly ke?
Jamilah... sekarang>
Jamilah... ?
Jamilah... “tuttttttt…”
Jamilah... teruk kan
Aku... itu ker?
Jamilah... jangan ler ko cakap kat orang
Aku... baik
Jamilah... nanti aku buat entry nanti
Aku... aku simpan
Jamilah... hahaha

6 comments:

  1. dah makan mekdi ker?
    sempat naik shuttle x

    ReplyDelete
  2. aik? ko sudah potong jalan haku?... haku blum enter lagi pasal entry ni... wah wah wah (sambil cekak pinggan)

    ReplyDelete
  3. muadzlife..
    tak dapat makan mekdi sebab tak sempat naik shuttle, sebab pompuan sorang tulah, leka memblog.. heheh..
    pekata cik muadz je belanja kita makan mekdi?

    ReplyDelete
  4. bagus kan ada blog...boleh meluah kan rasa ketidakpuasan hati pada segelintir manusia yg payah benoar nk tau dia nye perangai tu menghampehkan mood orang lain

    ReplyDelete
  5. anul..
    tima kasih kerana paham isi hati dan blog saya.. kih kih..

    memang sinilah tempatnyer meluahkan rasa hati yang berbukuuuuu...

    ReplyDelete

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...