Friday, January 16, 2009

Clubbing







Semalam Cindy tak balik tido di rumah. Bukan aku tak cari, dia dipanggil2, buat donno je. Seronok ngan main kat luar.






Bila aku tak larat tunggu, dah midnite, soh kanda panggil pulak, dia takmo balik jugak. Maka, malam tadi, tido luar la dia.






Subuh2 tadi aku bukak cermin sliding door.



Panggil lagi.. "Cindy, oh Cindy, balik, nak.. umi siapkan ikan ni, nak makan tak?"...



Masih takde kelibat Cindy. Risau ni.






Blum besau mana lagi anak betina aku nih, dah pandai nak berpoya2 di luar. Hee... sungguh susah mengawal bila dia dah main kat luar rumah.






4 comments:

  1. amboi cindy vortex ni dah kecik2 pon dah pandai yer

    ReplyDelete
  2. kak bebaik, nanti dia balik pening2 muntah2 terhuyung hayang hahhh!! bwk p klinik wat pregnancy test cepat!
    meowwwwwww

    ReplyDelete
  3. Hi Alice,
    Jenis betina ni, tau je la kan..
    kalu dah ada kawan, lebih2 lagi jejantans sumer tu kan, tak kira kecik lagi, dah mula belajar bersoSIAL tau!!

    ReplyDelete
  4. Ola my giant fren, gergasi pink,

    kalu dah sampai jadi gitu.. barula nasik da jadi bubur..
    aku nak bawak dia operate "kasi"kan, tapi nantilah dulu, lum ado bajet nih!
    Amal & ameer punya dentist appoinment lebey fenting tuuu

    ReplyDelete