Thursday, January 15, 2009

Siti ngengsot

Aku rindu kat Siti. Dah lama benau rasanya pompuan tu gi bercuti. Apa tak lamanya.. dari senin sampai ahad tak jumpa, mana tak lama. Call takde, sms pun yilek..

Dia gi melancong ke Bandong, indon. Sopping gitu. Jeles nihhhhh!
Semoga dia hepi dapat menenangkan diri ngan terapi berbelanja itu, kan?

Memang lain sangat rasa dia takde. Takde orang nak buat "nggelupor dance". Takde orang nak kata dia takley nak fokus buat 2 mende at one time... heee..

Kesimpulannya.. aku mmg rindu kat dia!

3 comments:

  1. kak aku pun windu kat dia...nanti dia balik kite makan mee goreng sesama ek..ko belanje leh? hee :)

    ReplyDelete
  2. makan mee? aku on je bab makan2 nih..
    kita tunggu siti balik, ek?

    ReplyDelete
  3. terharu aku membaca nya akak. terima kasih lah, coz sudi berpenat lelah ko buat entry utk aku..huhu..rasa nak pegik bandung lagik, buleh ko buat entry pasal aku lagik kan akak..hehehe.

    ReplyDelete