Friday, January 07, 2011

apakah yg kau fikirkan... ngok!

pagi harini aku happy je, buat keje aku.. tiba2 ada banyak bill pulak nak raise.. aku suka, sebab takdelah aku boring giler mcam minggu2 dulu tu.
lunch time, makan ngan ain, pastu borak2 citer pasal kakak2 aku, abg2 ipar aku, anak2 sedara and tak lupa kisah anak2 aku pulak. ain lepas tu mcam biasalah, tokok tambah dgn citer kuarga dia pulak dgn obsessi diorang pada emas.. hehehe.. kau mampu?


tup2.. tiba2 makhluk badigol sorang ni MIA dan dah buat aku dan kawan2 aku kena sembur.
kononnya kami tak bantu dia menjalankan keje dia jawab fon. sgt menjengkelkan siotttt...
sungguh bahalol tak beradab kalu keje dia tak beres sebab dia ada hal, tiba2 org lain pulak kena marah. pastu boss bitau kami dia tak mau sebab kami ada sengketa dgn badigol ni, semua panggilan telefon boss akan terjejas. boss takut bisness terjejas kerana ini dan boss kata dia nak bincang hal ini dgn org2 yg sepatutnya. matilahhhhhhh... aku tak mau dipersalahkan lagi.. nanti kisah dulu berulang lagi.. aku yg dikatakan jadi penyebab.. aku dah serikkkk.. sudahlahhhh!

kalai sempat jugak defend diri dia. aku ngan ain yg tatau apa2 tiba2 dipanggel join kalai.... sama2 kena tegur dgn boss besau itu tadi. boss kata dia mau kitorang report direct kat dia kalu ada apa2 tak berkenan ngan minah sekor ni.. boleh?

rupa2nya badigol ngok ni ada email kawan2 aku ni bitau dia ada hal, tapi kawan2 aku ni tak sempat lagi la bukak email tu.. aku tak pulak dapat email tu... nasiblah.. bukan susah ngat, bitau or jerit jelah, ko ada hal, ko kena balik.. ini tak, pakai email2 segalak... maklumlah.. dia tu celik IT lah sangat.. heheh
aku tatau apa akan jadi seterusnya..
aku jadi tambah benci nih!!




No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...