Thursday, January 23, 2014

aku bukan lemah

kalu korang menghayati lagu shila amzah yg ini.. lagu dejavu ni... dan korang tau serba sedikit kisah cinta dia dgn bofren dia yg bapak dia halang tu.. tentu korang syahdu.. cinta mmg gitulah.. tak semesti yg kita nak tu kita dapat dan baik utk kita.. dan yg baik tu tak semestinya dapat bersama dgn kita... alahai.. apa kata org.. cinta tak semestinya bersatu..  haa..paham?  ko bayangkanlah n d lala menjadi penghalang cinta dia dgn mamat tu..ntah apa ke namanya tu.  heheh.. but the main subject is .. lagu ni membayangkan dia betul2 dah jatuh cinta tapi terpaksa melepaskan.. aduhai sakitnya.. 


aku bukan lemah tanpa cinta
hanya tidak mampu sendiri tanpanya
biarkan aku menangis
kerna derita

dia hadir mengubatkan rindu
mengajarkan aku erti cinta
namun semua 
tidak seindah ku sangka

dialah yang aku inginkan
dia cinta yg ku dambakan
namun semua hanya tinggal mimpi
terpisahnya cinta

aku harus melupakannya
aku harus memadam rasa
namun hati tidak pernah mampu
melepas kau pergi

dialah yang aku inginkan
dia cinta yg aku dambakan
namun semua hanya tinggal mimpi
terpisahnya cinta

setelah sedar dari mimpi
harus ku terus hidup tanpamu
kini ku pasrah
segalanya tentang cinta









No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...