Friday, January 24, 2014

lapangkan dada, terima dengan terbuka

pernahkah engkau hargai.. cintaku yg sejati, pernah kau mengerti tentang diriku ini... betapa hebatnya cintamu.. memberiku sejuta pilu... betapa agungnya asmaramu.. membuatku terpaku!!
di sisimu aku terdiam seribu bahasa .. di hatiku bergetar sejuta rasa .. namun sukar utk aku meluahkan.. 

dah dah.. huuuuu... sedihh

best sangat lagu ni.. ntah kenapa aku suka sangat.. maybe sbab suara penyanyi tu sangat mendayu2 dan jugak liriknya sgt best menusuk kalbu.. aku ni kan kadang2 jiwang karat tak hengat, padahal akulah yg paling brutal katanya kannn.. mapuhhh.. 

dua tiga harini aku tak tau apa dah jadi dengan diri aku ni.. asik tak keruan.. asik silap jer.. silap langkah, silap cakap, silap belaka.. bila dah buat silap tu kan, haruslah kena tegur.. huuuu... biarlah ditegur dari dibiarkan lama2 aku tak ingat diri.. ye tak?  so aku terima dengan hati terbuka.. bila ditegur tu.. tau lah yg aku inin masih dikasihani, masih disayangi.. huuuuuuuuu.. nangis tetap nangis.. walau luaran aku ni nampak cam kental tapi aku tetap wanita yg lemah.. aku tetap sedih, aku tetap nangis.. mudah jer ngalirkan air mata.. cucikan mata mu, dan cucikan sekali hatimu su.. berubahlah jadi yg lebih baik, jadi yg lebih peka dengan perasaan org lain, peka dengan suasana yg perlukan kau utk lebih peka.  buang semua sikap buruk yg tak disukai org.. bukan semua org suka kau yg suka bergurau tak tentu hala.. maybe boleh hilang sabar, putus sedara malah boleh putus segala2nya.. oh so dahsyat perkara yg telah aku buat... sesungguhnya aku buat org meluat / benci .. oh so teruk perasaan ini .. mana aku nak lari sorokkan diri.. tak tau.. aku ni mmg manusia yg jahil yg perlukan bimbingan.. oh ustaz, marilah terus membimbing suriani.. awat ustaz, awat tak ustazah?  


 


No comments:

Post a Comment