Tuesday, January 21, 2014

malas nak layan awak laa..

adakah anda mempunyai pasangan yg tidak mahu melayan anda?
saya ada.. kanda saya tu mmg jenis tak suka melayan.. tapi kenapa pulak saya kisahkan?  saya dah kawin/hidup dgn dia more than 18 years, patutnya saya dah tak kisah if he layan me or not.. but, that is not true.  bini ni utk apa ye?  utk dikasihi utk sama2 memberi kasih dan sayang.. ke apa.. ntahlah. saya je ke yg nakkan kasihsayang dan kemanjaan dari dia?  dia tak maun dah?  maybe pada dia nak manja and loving2 tu bila nak main jer.. yes, i guess so, bila manja2 and kita duduk berborak2 manja akan membawa ke katil.. ish ish.. lecey laaa.. makin lama kawin makin sakit ati.. ntah kenapa boleh tahan 18 taun ntah.. sedangkan dia bukannya kisahpun kewujudan saya. . heee.. sedih jugak bila kita ni diperlukan utk melepaskan itu jer... yg lain2, utk masak, utk bancuhkan air, utk lipat kain.. lain2 tak perlu.. adoiiii..  macam tak ada perasaan, kan?



rasa nak lari dari rumah pun ada.. tapi dah tua2 ni... layankan ajer kata org.. hui layannnnnn.. ati sakittttttt
istighfar banyak2 ye su.. istighfarrrrr





No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...