Wednesday, January 22, 2014

kisah dongeng atau kisah benar?

apa nak buat?  buat bodo la nampaknya.. 
part of the job.. keh3.. bosan ke alah bila takde keje.. aku ni bukan jenis selalu ada masa during last time, masa kat dept lama.. sokmo tak cukup masa.. ini maybe bulum ada keje, so i have lots and lots of time... mapuh if my boss tau i takdo kojo.. ntah apa2 disuruhnya buat tataulah.. so aku pun buat2 lah bizi haaaa... 

sheila.. if u are reading this.. kindly keep your mouth shut, ok? ngeh.. i know u read my blog all the  time, kan kan.. perasannn.. heheh.. 



apo nak citer.. oh yeah.. semalam aku pi gym. yeah.. like that is new?   hell no.. but this time aku join kelas banghra kauu.. huiyo... dia punya lompatttt.. dia punya enjut tangan di udara.. aduhaiii.. lohey dah lengan aku ni.




instructor tu nama kerinjit singh.. aduhai.. aku pasan kawan2 yg dah biasa siap ikut lagu2 yg dimainkan tu.. aku pulak, first time.. gelabah taik anjing aku nyahhh.. sib baik mak join sbb nak kuar peluh and nak pecahkan lemak jer.. if nak masuk pertandingan.. harus mak goyah nyah.. apa la aku tulis ni.. hantammmm..





abis klas nampak sms kanda.. nak apa lak, ingat malas nak layan aku, kan.. tanya nak tumpang balik ke tak.. hmm... aku balas..takyahlah... biarlah aku balik sndiri, dr ngingatkan yg dia malas nak layan aku dan aku nyusahkan dia pulak.. hmm.. nanes je nanti.. udah abis air mata aku rasanya nanes masa hari kemarin..  membazir pulak nanes pada mende yg aku tak bley buat apa.... but at least aku lepaskan semua kesedihan yg aku rasakan.. mmg bongok menangis, tapi aku nak cuci mata jer.. ngeh ngeh ngeh..

exercise mmg best, release tensionnnnnn.... harini nak pi zumba plak .. in sya Allah .. see you guys later.. will update when i m free.. okehh?



1 comment:

  1. lama2 jd minah bangra Hindustani...meranam hey...peace

    ReplyDelete

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...