Wednesday, March 05, 2014

putus

Aku dah putuskan utk maleh amik tau sgt .. just do what i m supposed to do saja.. maybe nmpak macam not caring at all.. mmg pun.. i cared too much.. but he was just the same.. apakahh??

Itulah bait2 cerpen aku utk minggu ini.. yg akan ku kirim kat majalah harian bosan.. ngeh ngeh.. korang tau tak.. aku ni nunggu kelas zumba.. tapi cam lmbat bona 6.30.. baru ada 3 ketul yg mai.. dgn instructor tuu.. so aku tulis la kojap.. ahakk.. since aku dah pandai guna hp canggih beta nihhh..



Tu semua atas tu pic smalam.. aduhai.. lotih amek semalam.. bertaburan lemak beta kat lantai pake tu tauu.. sib baik semua org bizi .. so tak perasan la sangat.. hehee..

Kelmarin aku mai gym.. tapi x masukpun streetdance.. aku layan machines je.. 25 minit kat crosstrainer pastu another 30 min kat treadmill.. makabahhh.. raso cam nak tercabut kaki .. lepas abis tu laa.. masa dah duduk kojap.. nak bangunnn.. masya Allahh.. ya Allah.. Kau sajalah yg menjaga kesihatanku.. aku tak berdaya dahh..   bab makanpun aku dah cuba kurang2kan sikit2.. sikit2 laaa.. cannot so drastic takut gastric.. 

Ehhh... alasan kann?


Tu dulu wehh.. 
Babaii



No comments:

Post a Comment