Monday, April 07, 2014

aku kau dia

nafasku bermulanya langkahku
menghembus kata dari hatiku
di manakah dirimu menyatu kau dan dia
dalam hati yg mencari cinta

usah kau tangisi perpisahan
aku merasai cinta 
aku kau dia bahagia rasa
bersatu dalam cinta yg membara
biar sakitku karna cinta
ternyata untuk yg sempurna

berat pula rasa bersatu
walaupun sedar akan menghilang
di manakah diri ini memisah kau dan aku
hanya cinta kekal yg ku harapkan
usah kau tangisi perpisahan
aku merasai cinta

aku kau dia bahagia rasa
bersatu dalam cinta yang membara
biar sakitku karna cinta
ternyata untuk yg sempurna

di dunia ini hanya utk sementara saja
pasti ada kerana kita berdua
namun hati tak pernah mengharapkan
kerna ku tahu dirimu kini mencintainya

biar sakitku kerna cinta
bahagia aku kau dan dia




No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...