Monday, April 07, 2014

never get to clean up the mess i made

too young?? too dumb??
to realize.. that i shd have bought u flowers. and held your hands.. shd have given you all my hours.. when i had the chance.. taken you to all the parties cause all you wanted to do was dance.. now my baby is dancing.. but she's dancing with another man...



jangan kerana ego yg terlalu tinggi, org tersayang pergi.. haaaa...

kadang2 kita rasa kita dah buat terbaik utk org sekeliling, tapi kita tak cek bajunya.. sesuai ker.. elok bergosok ker.. kadang2 kita dah masakkan, tapi sesuai tak dgn selera kari dia kita bagi gulai masak lemak cilapi.. kadang2 kita pikir kita dah cukup seksi dan menggoda.. tapi adakah dia berselera tengok gaya kita lagi?  adoi laa.. mmg banyak yg kita nak kena perati kan kat org2 yg kita sayang ni.. ntah apa2 la kan.. tengoklah apa jadi kat acu sham and liza.. yg dah 18 taun kawin boleh berpisah sekejap jer, bila tiba2 perasaan itu datang.. dan ko akan rasa kesunyian.. ko cari dia.. dia dah takde sebelah kau.. masa tu mana ko nak cari lagi...

so, sementara dia masih setia dgn kau.. silalah hargai dan belailah dia... dia masih ingin dihargai, dia masih mau di layan berborak.. dia masih ada di situ utk ditanya apa kabarnya.. dia masih hidup utk sama2 solat jemaah.. dia masih ikhlas menggosokkan bajumu.. dia masih sudi memicitkan andai kau sakit kepala or pinggang or betis.. ahhhh.. rasa nak nangis tatkala aku menaipkan ayat2 ini.. huk huk huk


keheningan malam membangunkan.. kepayahan jiwa meluahkan.. andai kau jujur memahami.. tiada ku menjauhi.. 
ye .. rasa cam nak menjauhi.. hehe.. asik kita terhegeh2 tak syiok nyerrrrr.. 

1 comment: