Wednesday, April 09, 2014

selamat pagi malaysia

wahhh.. opening is selamat pagi.. macam ada host.. who is the host? me la me.. sapo lagiii..
now i got lots and lots of time.. ye ke.. no laa.. keje byk gak.. but i cannot get it done coz info tak lengkap.. so terpaksa tunggu ia datang or diberikan kepadaku.. mean while, aku tulis la duluuu.. aku kan type fast.. hahaha.. takmo bitau speed, kang ada yg kata speed je tak accurate buat mende.. adoi laa

well bab mencari salah, mmg best mencari salah org.. tapi bila cari salah org. adakah akan membuat kita jadi betul.. tettttt... tak gak.. kalu ko salah.. ko tetap akan salah di mataNya.. huuu.. ya la kan.. so, lebih baik kita cuba baiki diri kita.. perkemaskan ibadat kita.. perbanyakkan amalan kita.. hehehe.. aku ni cakap je pandai, sendiri nak bikin.. beratttt.. batu besar setan ada sana taruk.. aku plak mmg kaki leka.. ya Allahhh.. Astaghfilrullahh mahapin aku Allahhhh...


aku pagi ni pi kinik... aku sakit.. idakkk.. aku pi teman mira the puteri novelis gi buat check up.. eh.. dia pi buat bloodtest and also urine test..  
rasa cam nak buat pregnancy test jugak.. hehee.. padahal baru je abis period ko. ngada2 tak?
hai laa.. mira ni sakit tulang belakang, dia pun ada sakit apa tu.. apa la nama sakit ni aku dah lupa plakkk... time nak tulis lupo lakkk.. Allahumma solli ala saiyidina Muhammad .. aduhaiii.. haaa.. thalasemia. tataulah correct or not the spelling.. but aku mmg simpati, sebab selalu jugak dia tak sihat.. bila dah berjiran dgn dia, barulah aku sedari bahawa aku ni seorng yg dikurniakan kesihatan yg cukup baik ya Allah.. thanks so much.. aku sgt2 bersyukur.. semoga terus diberikan kesihatan begini dan lebih lagi.. dah Allah, mintaklah semoga Kau berikan Mira kesihatan yg baik juga ye.. doa je la aku mampu wahai sahabat.. huuuu.. siann
tulah dia nikmat hidup kita yg some other people tak dapat rasakan.. 

pastu nak citer bab keje.. aku mmg suka keje.. lantaklah org nak kata apa.. but i just love my work, my work place.. and i feel also at home when at work.  bagus jugak rasa diperlukan di tempat keje.. apa yg kita buat jgn mintak dihargai.. anggap semua tu ibadah yg harus kita jalani dgn sebaik2nya.. seikhlas2nya dan tanggungjawab tu letak tinggi2.. walaupun 226 org lain pun mungkin boleh buat mende yg kita buat tu.. what the heck kan.. yg penting cuba perbaiki diri dan cara kerja.  mmg aku ni bukanlah seorang yg feveret, tapi aku cuba, cuba dan cuba.. mmg sangat susah nak please everybody.. but. if dapat finish up all your work on time, bosses tentu tak kisahhh



tiba2 tingat kek yg shila buat.. aduhai.. aku mmg kalah dgn kek tauu.. lg2 kek yg shila buat tu ada aising.. hhehehe.. mmg la jadi salah satu sebab aku gebu nih.. gebuu.. takmo kata gemuk tauu.. gebu jer.. ahakkk

still bengang where to go lepas  keje.. since tak pi gym tu dah.. huuuu.. bila la dapat pi cari gym baru niiiiii.  mean while, just do everything with care.. dont eat too much, just move a bit fast.. ahahahhaa... mapuhhh.. i need my exercisesssssss.. oh Allahhhh



ptg2 balik keje pi titwangsa jogging seround dua.. cewahhh.. takde gang la tapi.. takuttttt



dah la dulu.. later i will write more.. okey?




No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...