Monday, April 14, 2014

bisikan itu

dengarkan bisikan kalbuku.. sungguh resah mencintaimu.. rasakan rasakan rinduku.. yg dalam sedalam samudera.. mencintaimu.. menyayangimu .. merindukanmu seumur hidupku.. Tuhan kuatkanlah hati ini.. saat dia tinggalkan diriku sendiri.. walau pedih ini sungguh pedih.. akan ku relakan .. asalkan dia bahagia.. rasakan.. rasakan rinduku yg dalam sedalam samudera...

kita intro dengan lagu dayang dulu.. lagu bisikan rindu.. jumpa kat 4shared.. cam best kan?  tu baru lirik.. taulah kalu lagu dayang how she tarik, kan?

so, what do i write this morning?  what do you want to know?  my boring life?  ahhaaha.. as i asked my kanda on friday.. what do you want to do during the weekends.. he said "pegi pasar sarapan & sekolah azmeer.  awak ada nak pegi mana? pukul 4pm saya keje.".. gitu

seronok sgt aktiviti tu.. mmg sangat seronok yeah.. soooo .. pagi sabtu relax2 je la sbb cuti kan.. kanda mmg bab tido superb la, bab bangun pun superb kalu nak pi keje, if not.. lepak2 je la.. so, kami pi pasar pun lewat pagi tu.. ingat nak pi barakath corner kat mamak biasa tu.. tpi kanda nak pi pasar, dia yg memandu, diam je la, pi ikut je la bfast kat pasar.  along ikut, so kurang stresss la sikit.. hehehehe.. aku dgn kanda berdua harus takde mende nak cakap.. he said he need to focus on the driving.. amik ko.. org kan driver professional gitu.. aku kalu tak kena tegur haruslah aku ni tekejut bab driving nih.. hmmm


along and me.. nunggu kanda x siap shopping kat pasar!!

pastu mak pesan beli rojak kat barakath.. pi la beli pulok, gilo punya pusing kau.. pastu semalam aku dengar along kata... dia taknak rojak barakath tu.. dia nak kat barkath tepi jalan nunnnn.. adoi makk.. awat jadi lagu tu mak ku ituuu?  hehehe

pastu pi antar barang2 beli kat pasar letak siap2 kat umah.. terus pi sekolah azmeer, ada karnival.. masya Allahh panaih lit2 aih. mapuh.. air je la yg ku beli.. sbb cuaca tu sgt panas tekak jadi sgt kering.. paham tak?  dah lah nak beli apa2 semua kena beli kupon dulu.. ngengada tauuuu.. cik tak suka beli kupon.. cik suka beli belah jer.. huuu.. abis gak banyak puluh hengget haritu.. adoi.. tu la org kata ada anak2 sekolah, memang kena duit banyak.. tu kalu masuk university?  haaa.. ko standby je la.. so aku tengah mikir ni.. dapat ke aku membeli moto besau lepas dapat duit epf.. hehehehe.. gilo palo otak beku jap.. kanda cam tak berapa nak kisah nak beli apa2.. air pun sebat air aku beli jer... heheh.. udah panas sgt apa la boleh buat.. unless cuaca redupppp.. kan kan?  oit.. ada umah hantu tau... ada bungee jumping juga and ada 2 ekor kuda dia bawak kat tapak sekolah sempena karnival tu.. hebat takkkk.. ada kuda tu mmg kira hebatlah tuuu.. ko mampu?
mee rebus van itu.. yummehhh..


panjang ngat dah tulih ni.. pastu apa jadi yek
ohhh.. i told kanda nak buat spageti je for lunch and dinner sbb aku rasa letihhhhh ngat.. ntah nape badan asik lenguh2 especially kat sendi2 tangan, belakang badan and all laa.. bila tengahari je asik nak lena.. naik katil mmg nak lolap sokmo.. bukan kejap2.. boleh padam like 3 hours direct tu.. aduhaiii.. masak spagetti siap2 aku terus boom.. kanda balik ntah pukul berapa aku tak ingat dah..
carnival day at my ex school..

yg ingat sangat malam sakit perut.. ngapa la aku selalu sgt sakit perut.. makan angin byk ngat kot.. takkk.. takde makan angin nyerpunnn.. udah sakit mulas2.. sib baik ada yg bagi petua buat air halia, minum.. dan2 buat sebab tak tahan dah.. terus tunggu dia mendidih and tunggu suam terus minum.. ya Allah.. leganya Alhamdulillah ye pada yg memberi petua.. jasamu ku kenang, thanks so much dear!!  lena tido ku malam tu!!

sleeping soundly.. purrrrrr



No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...