Wednesday, April 16, 2014

malam pertama itu tiba jua.. oh sakit

tajuk tak hengat kau.. aku tetap ingat kisah malam pertama aku dulu.. ngehhhhh.. gilo.. no, lah.. ni citer first time pi gym aku yg baru nihhh malam tadi..

betapa sakitnya apa yg ku rasa.. tuhan kuatkanlah hatiku yg terluka.. semoga ku bisa tuk melupakannya.. kerna ku masih mencintainya.. ohhhh.. wohohhh hooooohh.. huuu


tu je bait2 lagu papinka - masih mencintainya yg dapat ko coretkan ketika ini.. amagavanyapla.. heheh
nak buat lagi satu entry.. sementara sistem is still down nih.. amik peluang katanya.. arghhhhh

petang2 gini, kalu pekena pizza kan best? dapat kopi macam kat swiss oven tu.. alangkah heaven kan?
kau su.. kalu tak citer pasal makanan bukan kau la tu.. maybe kono sampuk jin la kot.. haaa.. kalu kono sampuk aku raso lagi banyak la kot aku melantak.. maso tu baru korang tokojuttt.. ni hantu ko su? heheheh
merepek kasi ke dia.. hampehhhh.. layan 

sebenarnya ko nak citer apa su?
yeahhh.. meh citer kan pasal gym baru aku tu
ayat pertama.. busyuk.. bak kata dia.. airflow dia tak bagus.. haaa.. tu dia bahasa org technical..
aku plak tak ingat nak bawak kunci .. i mean mangga kunci, sbb locker situ cam tutup je tak berkunci.. aku plak bawak barang macam nak lari kan.. dah biasa kat infiniti dulu gitu.. nak kena adjust la balik kotak pikiran aku ni.  semalam balik dr gym tu terus je aku singgah kat kedai serbamacamaneka tu.. cari mangga and anak kuncinya.. and i also bought a new bekas air minum.. heeee.. semangat giler nak mula berjimba kannnn?  ntah kenapa aku excited pun aku tak taulah.. padahal bukannya tak pernah pi gym sebelum ni.. ngada2 la ko su.. mmg ko ngengada.. heeee


tingat kat marcella, my zumba instructor kat infitniti dulu.. she is still an amazing person to me.. good heart, good body, and makes u feel appreciated when u were in her class.. tu baru best yek?  boleh katakan every time lepas klas, aku akak posed with my frens and also with her sometimes.. just to check on my achievements and also because i just love to be in picture.. ngehhhhh.. malu tak?

so, sambung balik experience kat gym baru ni... namo ey ezy blast one stop fitness .. haaa.. gempak tak?  aku dulu ingat nak join rocka fella.. well.. dah tukar jadi ezy.. aku terima je lah..blum jumpa kawan pun sbb macam takde mood nak beramasmesra lagi. 


nak cari kawan, cari yg muda2 cam lulu ni. hehehe.. she's as sporting as she looks tau.. 
aku ni boleh je kawan dengan sesiapa.. sbb aku peramah.. ayakkk.. apasal aku citer masuk bakui angkat sendiri nihhh? hehehe.. tidakkkk



harini nak pi ke tak?  tak silap ada zumba kot harini.. pi tak pi.. pi tak pi?
hmmmm

1 comment:

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...