Thursday, April 17, 2014

weight lifting and holidaying.. tah apa punya tajuk.. hmmm


last sekali aku dapat advise pasal weight training from shan, one of the instructor kat infinitigym.. he said, buatlah weight lifting, it adds up to my weight loss programme.. sikit2 buat tapi make sure buat terus.. tentu boleh nampak kurang berat badan sebab muscle tu semua bersambung2 uratnya.. hahahha.. ontahlah.. time aku nak concentrate on weight lifting, tiba2 gym pulak kena tutup.. tu yg aku terbantut amat... so if korang nampak badan aku naik, itulah sebabnya ye?  hik.. ye, betulll... 

aku ni takde mende lain ke nak citer.. gym, gym gym.. abissss.. nak citer mende?
kat opis ni aku suka keja.. so takde complain.. (mapuhhhh...) sebenarnya taktau nak citer apa dah.. tu la dia.. aku kalu nak tulis sekejap je.. sementelah aku kan type sgtlah pantasnya.. cewahhh .. korangpun kannn? tapi tulah.. aku ni mmglah byk idea.. idea merapu je yg byk.. 

baru2 ni aku dah beria2 tau nak pi indon dgn yuni, kawan baik aku yg jumpa kat komuter.. sejak naik komuter, ramai gang tauu.. ye lah, hari2 naik tren sama.. haruslah ada community train yg best kannn?  so berkawanlah kami.. dia pun kadang2 bitau gak tesnsion menguruskan rumahtangga.. anak2 yg meningkat remaja and suami yg kdg2 gi out of town (bukan outstation tau.. salah)..
yuni tanya.. nak tak pi indon.. murah beb.. 246 pegi balik... mmg affordable.. dah siap semua, harga dah pilih yg elok2 .. nak lepak2 and shopping2... tiba2 tak jadi.. u know why tak jadi?
hehehe... namanya takde jeki.. if not, cukup bulan ni, dah terbanglah kot.. namo ey.. len kali lah pegi. huk huk.. sedih gak.. but terima dgn hati yg lapang.. ada sebab2nya tuuu.. i understand you sayang!!


lagipun nanti bulan mei, aku nak pi bercuti with office frens semua kan.. away day katanya.. heheh.. 3 hari 2 malam ke penang and naik cruise kannn.. ko mampu tak? adoi mengadalah kan nak eksen macam pi overseas padahal just over the bridge jer kottttt... gelak dalam hati je ni tauu..  tapi tulah.. tentu aku tak sabar nak pi bercuti.. sebulan lagi tauu.. less than 30 days..  

kemarin .. eh ye ke kemarin.. ntahlah lah.. kanda soh aku tnegok2 kan tempat nak pi bercuti.. aku tanya.. pulau ke.. dia kata awak pilihlah.. amboiii.. kang aku dah berangan nak pi berdua.. tiba2 dia kata baik kita bawak anak2.. ngehhh.. aku bukan tak sayang anak2 aku, but tu lah.. sometimes i need time alone with him.. ke dah tak boleh lagi nak layan aku nak mende2 cam tu?  tulah dia laki aku yg tercinta.. kdg2 makan ati.. eh, selalu tuuuu... so aku malas nak cek dah.. if really nak pegi, pegi je lah.. lagipun aku dah ada account booking dot com.... lantakk, aku boleh book and go jer.. apedehal?


jalan2 dgn bike pun best kannn.. angan2 dowhhh.. i wish one day aku dapat buat gini!!

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...