Monday, June 16, 2014

berjalan memutar waktu..

Tak bisakah kau menungguku.. hingga nanti tetap menunggu

Tak bisakah kau menuntunku.. menemani dalam hidupku.. ohh

Mukadimmah tu dari peter pan.. once was my feveret band from indon.. kenapa yek.. band2 indon lagu2 lagi syahdu?  In fact solo artis demepun best2.. hehee.. not saying malaysian tak bagus.. ontahlah.. dorang lain.. mmm.. kannn?

Aku nak stori apa tadi yek?  Ohh.. m in a tren to work right now.. commuter to be exact.. komuter ejaan melayunya.. harini nak kata awal x jugak.. sbb only managed to get 7.25 punya tren.. so.. kalu awal selalunya by 7.10 or earlier tu baru la awal.. ehh.. sapa la nak tau schedule kau su?  Ehh.. aku ni penyampai maklumat.. dulik sapo nak amik nyer kan punn.. hee..

Komuter ni kan.. taklah terkemut2 sgt bak kata org selalu tu.. kalu pagi2 peak time.. mmg every 15 minutes ada tren.. pastu it is back to 30 min.. ok la kan?  Kalu ko lambat so u only wait 15 or 30 minutes for the next one.. still dalam range pagi la jugokkk.. ngeh3..

Haa.. sabtu apa bikin?  Aku apa la ada aktiviti lain abg oii.. pi pasau lerr.. kanda bawak ameer gi service camry.. aku ajak along and akmal join pi bfast.. oh so boring life i have.. pasar selayang ni je la tempat aku mencari hiburan.. and makanan.. heh.. but akmal nak ikut tu something kan?  Selalu kirim jer.. hehee.. dia nak donut katanya.. aku bosan gak kanda takde.. eh ye ker?  Hmm ada ke takde cam sama jer.. dia nak pi mana2 tinggallah aku gak.. kan.. sib baik aku mintak awai2 kawin dulu.. if aku nak ke mana2.. can i go.. sometimes i lupa nak mintak permission.. kanda bagi jer.. dia mmg tak halang.. tak pernahpun halang.. tq kanda.. for letting me to have my other space.. but.. selalunya aku akan tanya gak.. "kalu saya nak keluar boleh.. pi so and so dgn so and so".. well.. dapat keluar means less boring..

Hidup dah lama sgt dgn kanda buat aku rasa lagi independant.. kdg2 nak gak bergayut kat dia 24 seven.. but.. aku rasa paham how he is.. tak suka dikacau.. tak suka dingendeng and all.. aku dah malas dah tak kuasa.. since aku boleh bawak diri sendiri.. dia pun lebih suka tak bawak aku.. unless pi umah sedara mara dia.. hmm.. kdg2 aku buat keraih jer.. malassss.. lantakkk.. ada kita nak hikut mati2 taknak bawak.. adalah time that i wont go..


Okay lah.. so much bebelling about my life.. i myself got tired.. u all apa lagi kan?  So.. lets just smileee... and be happy.. u make your day brighter k?


Adios.. ira dah mesej nak bfast.. tren almost reaching kl station.. aku tulis sekadar menyempatkan diri.. kerana aku suka menulismu wahai blog.. ehek..


No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...