Sunday, June 29, 2014

ramadhan ya ramadhan

Adoii.. dah tulis 7 baris tadi.. ilang pulok.. mmm.. ni lah sebab malas nak hapdet guna tipon smart aku nihh.. hukk.. it is so smart that i cannot do anything... cari balik entry tadi.. takdok.. mapuh.. tulis semula janggg..

So.. once again.. pekabar korang.. harini 1 ramadhan dah pun dijalani dgn sederhananya.  Aku masak jer.. yg ringkas2 utk berbuka tadi.  Buah2 yg beli kat pasar semalam dah dikopek siap2 letak dlm freezer.. senang nak ngap.. buah laici and buah rambutan.  Kanda nak pi bazar so aku aku kata belila karipap.. tingin karipap.. aku mng hantu karipap if u donno.. tak sangka lak kanda dapat karipap giant tu.. alhamdulillah.. dia beli air tebu.. buah lagi.. buah tembikai pulak.. nak tak nak penuh jugak meja makan kami yg kecik comel tu kann.. maka berbuka lah kami..

















Di bulan ramadhan yg mulia ni.. aku mohon ya Allah.. kau tambahkan kesabaranku.. keimananku.. ketabahanku dlm mengharungi hidup bersama dia.. cemanapun dia tetap suami kau su..  Ke aku yg dah bosan.. aku cuma maukan perhatian dan kasih syg.. susah benar tuuu.. hey..  hmm.. sabar lagi.. soba soba.. itulah dia.. bykkan bersabar.. Allah suka hambaNya yg banyakkan bersabar..



No comments:

Post a Comment