Wednesday, July 02, 2014

sale google RM31.99

masya Allahh
mata ini sangat tak boleh buka
seperti maunya aku pegi membaringkan diri
lalu terlena
tidak tidak.. jangan kau turuti kemengantukanmu itu
lalu aku memaksa diriku menulis
so.. inilah dia yg ku tulis ketika akku benar2 mengantuk

meh citer pengalaman aku tengahari tadi
aku pi maybank nak buat kat atm baru, tapi sistem pulok down.. terbantut nyahhh...
kenapa nak buat kad atm baru?
well semalam aku nak beli gaun utk baby girl kat fb..
cantik sgt pada aku.. cute gitulah.. aku bukannya ada anak pompuan
tapi teringin nak beli kasi kat baby aina yg along baby sit tu.. and also beli utk nina anak angah..
aku cek kat maybank lepas dah dapat tokey tu punya acc number..
aik, kurang, bukan kurang 10, 20 dari last check.. ini kurang like 400
gilo kau.. aku takde lak buat standing instructions byk gitu.. no no no.
so aku decided lepas buat payment utk gaun tu, utk check bila dah sampai ofis..
so.. aku dapati.. duit aku ditolak dari kat tu melalui debit transactions yg macam tak tertutup
dari google sale..  amount RM31.99 ada lebih 10 kali kot.. bermula dari 30jun. adoiyaiii
mula la aku risau.. siapalah punya keje ni..
first resort.. balance yg tinggal tu aku transfer siap2 ke acc aku bank lain..
aduhaiii..
pastu aku call maybank and get them to check everything
staff yg jawab call aku tu, faris namanya.. ckup berhati2, ckup lemah lembut.. ckup sopan..
and then report dah dibuat.. faris kata in 16 days or more i will get back my money..
Alhamdulillahhh.. mak lega nyah..
so, terlanjur nak pi maybank tadi, aku bawaklah 2 pasang kasut aku utk ku repair..
selalu beli kasut kat C&E kat kl sentral tahan lama jugak.. ini rasa cam baru sgt beli, dah koyak..
hmm.. kena ujan la tu selalu kann.. cepat dia membesar.. ngehhh
so aku bawak 2 pasang lah tadi
sebelum pi maybank, aku pi hantar kasut repair kat kedai tu..
tapi lepas maybank tadi, aku tak terus balik bila kata system deme down, tapi aku pi pulak watson kat tepi tangga kl sentral tu. beli syampoo.. hahaha.. syampu dua tiga harini dok pakai syampu akmal jer.. boleh?
settled syampoo konon nak pi amik kasut.. alahaiii. tak siap lagiiii.. shedih mak nyahhh.. its either mak kena amik petang or if tak mai kl sentral lagi.. kenalah pi balik esokkkkkkkk...

tu jer..
tata titi tutu
ehwahhh..ye lah. kurang ngantuk dah






No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...