Tuesday, July 01, 2014

sabar


harini rasa cam nak guna pic je buat entry..  tapi nak gak tulis.. ish ish.. ngada2 kau ni su.. tulis je lah.. baikkkk.. so... kita citer tentang kesabaran la k?
adakah aku seorang penyabar?  hmm.. i wish i am.. aku mintak Allah berilah aku kelebihan seorang penyabar.  lagi2 dalam bulan menguji keimanan.. bulan ramadhan.  bulan ini patutnya bulan menundukkan nafsu kita.. nafsu macam2 lah.. makan, minum, dengar, tengok.. segala yg kita buatlah..




satu lagi sabar ni dikehendaki bila2 saja.. sentiasa saja.. masya Allahh.. 
sabar ye su.. apa pun yg kau hadapi pagi tadi.. kau redha lah..
bukan senang nak buat org rasa senang dgn kita.. sentiasa je ada ketidakpuasan hati.. 
maka dengan bersabar, kau dapat menahan diri dari marah2 pada dia..





No comments:

Post a Comment